Pressemeddelelser

13346281_1745997792342296_2836199822890366144_o

PRESSEMEDDELELSE: Hvad ostekulturen kan lære af de danske mikrobryggere

Hvor findes den kreative kraft i ostebranchen? Hvordan forløses den, og hvem har ansvaret for at gøre det? 64 passionerede deltagere lagde ører og engageret diskussion til symposiet Ostekultur 2016 afholdt mandag 30. maj i det nye CPH Food Space i Kødbyen i København.  Læs mere

Danish cheese - photo Martin Kaufmann

PRESSEMEDDELELSE: Ost & ko - Ny kampagne vil styrke ostekulturen

Interessen for mad og velsmag har aldrig været større, og der er særligt meget fokus på de regionale og lokale kvaliteter i madkulturen. En paradoksal undtagelse synes at være vores traditionelle ostetyper. Derfor lancerer Mejeriforeningen kampagnen Ost & ko, som er en del af et fælleseuropæisk fremstød for ostekulturen i Danmark, Frankrig, Irland og Nordirland. Læs mere

Crémant d'Alsace

Dugfriske facts om Crémant d’Alsace

Den saftige boblevin fra Alsace er en af danskernes favoritter til det moderne skandinaviske køkken og enhver festlig lejlighed i øvrigt. Og ja, den kan også skylle dig effektivt ind i det nye år. Her er 5 grunde til, at Crémant d’Alsace bør være nummer ét på din personlige skumtop, når 14 bliver til 15. Læs mere

Schlossberg Grand Cru

PRESSEMEDDELELSE: Alsace Grand Cru - når terroir er noget, vi smager

Terroir er et modefænomen, et markedsføringsbegreb og et uhåndgribeligt udtryk for en mad- eller drikkevares forhold til sin oprindelse. Men i Alsace kan terroiret smages. Læs mere

e6fHSdKjME9jf-jTxzn7jyT7mjreeDH-evhRJKTFzN4

PRESSEMEDDELELSE: JUMPFOOD, ØKOLØFT, CHILI KLAUS, BITZ & FRISK, SPIS&BO, CUNNINGHAM OG GASTROMAND IGEN IGEN

mad+medier-prisen blev uddelt til vindere i 16 kategorier ved fredagens prisfest hos Bojesen i Operaen. Se alle vinderne og juryernes vindermotivationer. Læs mere. Læs mere

Med hjælp fra WordPress | Temaet hedder Deadline