Partnerinfo: mad+medier-prisen 2013

Din virksomhed som partner på mad+medier-prisen
Du og din virksomhed kan blive partner på en specifik pris, eller vi kan samarbejde om at eksponere dit brand/produkt/budskab i forbindelse med gallafesten og vores kommunikation om prisuddelingen generelt.

Se på siden her, hvem vi har indgået samarbejde med. På siderne her kan du se vores partnere fra 2012 og 2011.

Hvad får du ud af et samarbejde?
Samarbejdet med mad+medier er en investering i pr, dvs. opmærksomhed fra hele branchenetværket af professionelle, der beskæftiger sig med kommunikation om gastronomi, fødevareproduktion, drikkevarer og relaterede emner. Per 18. april favner netværket 684 deltagere. Se nedenfor under “Tal og fakta”, hvordan de fordeler sig på forskellige formidlingsplatforme og -discipliner.

mad+medier-prisens gallafest giver en særligt god platform for eksponering af regulære produkter og råvarer, fordi aftenens indhold bygges op omkring en middag, hvor gæsterne – vi forventer 250 – bænkes ved en plads med en trykt menu og et trykt, kulørt magasin med info om partnere, aftenens program og et redaktionelt, jounalistisk indhold. Se magasinerne fra 2012 og 2011 her.

Middagens gæster er de 52 jurymedlemmer, dvs. fageksperter inden for prisens 14 kategorier; de 46 nominerede skribenter med flere, som kæmper om de 14 priser; en stor gruppe af de øvrige 157 kommunikatører, som oprindeligt var indstillet til prisen; og førnævntes gæster. Deltagerne udgør med andre ord flertallet af de mennesker, der sætter den dagsordenen for, hvad der kommunikeres om mad og drikke i de danske medier anno 2013. Se den voksende gæsteliste her.

Partnerskab på en priskategori til 25.000 kr. ekskl. moms
1. Præsentation af navn i forbindelse med præsentationen af prisen internt og eksternt
2. Navns nævnelse ved prisoverrækkelsen. ”Prisen i kategorien xx præsenteres i samarbejde med partner xx”
3. Præsentation på listen over partnere (navn + logo + link) på web
4. Præsentation af partnerskab med mad+medier på Twitter, Facebook og LinkedIn
5. Annonceside/advertorial i printet program/magasin (1 side A4 – partner leverer færdigt materiale)
6. Logo på væg, hvor alle gæster får taget billeder ved prisoverrækkelsen
7. Fri brug af mad+medier-prisen 2013 i egen markedsføring + prisbadge til web og print
8. 2 billetter til mad+medier-prisen 2013 (faglige oplæg + fest, inkl. middag, vin og fri bar)

Partnerskab i forbindelse med fagligt program, middag eller fest til 25.000 kr. ekskl. moms
1. Produkt/er indgår som del af faglige program, middagen eller festen
2. Præsentation på listen over partnere (navn + logo + link).
3. Præsentation af partnerskab med mad+medier på Twitter, Facebook og LinkedIn
4. Annonceside/advertorial i program/magasin (1 side A4 – partner leverer færdigt materiale)
5. Logo på logotæppe ved prisoverrækkelsen
6. mad+medier-prisen 2013-badge til brug i egen markedsføring
7. 2 billetter til mad+medier-prisen 2013, fagligt program, middag og fest

Flere oplysninger
For yderlige information kontakt: Marie Sainabou Jeng, mj@madmedier.dk, 26 14 72 60

Tal og fakta
mad+medier har modtaget 273 indstillinger af i alt 157 madkommunikatører i 14 udvalgte kategorier. Per 18. april 2013 består netværket af 684 madkommunikatører, herunder blandt andre 65 madfotografer, 227 opskriftsudviklere, 295 madbloggere, 30 personer, der arbejder med mad på tv, og 293, der kommunikerer for virksomheder og organisationer. Cirka 50 frivillige hjælper med afvikling af eventen og diverse kommunikations- og projektopgaver.

mad+medier blev stiftet i 2011 af kommunikationsrådgiver Marie Sainabou Jeng og vin- og madskribent Rasmus Holmgård, som begge er engageret i den daglige drift af netværket sammen med projektmedarbejderne Katja Serup Clausen, Sara Brink Larsen og Lotte Kohrtz.

Med hjælp fra WordPress | Temaet hedder Deadline