Bliv partner

BLIV EN DEL AF MAD+MEDIER-PRISEN 2014_13A2266

- som fejrer Danmarks dygtigste madkommunikatører

Du og din virksomhed kan blive partner på mad+medier-prisen og sætte dit brand eller budskab i spil i forbindelse med prisfesten og kommunikationen om prisuddelingen generelt. Vil du være med?

Hvem når vi ud til?
Samarbejdet med mad+medier er en investering i pr, dvs. interaktion med hele branchenetværket af bloggere og professionelle, der beskæftiger sig med kommunikation om gastronomi, fødevareproduktion, drikkevarer og relaterede emner. Per juni 2014 favner netværket 862 deltagere. Se nedenfor under “Tal og fakta”, hvordan de fordeler sig på forskellige formidlingsplatforme og -discipliner.

Deltagerne udgør med andre ord flertallet af de mennesker, som sætter dagsordenen for, hvad der kommunikeres om mad og drikke i de danske medier anno 2014. Følg med i udviklingen af gæstelisten her. Listen af de cirka 60 fageksperter, som udgør medlemmerne i mad+medier-prisens 16 juryer, rummer kompetencer fra Claus Meyer, Katrine Klinken, Søren Frank, Ole Troelsø og Helle Brønnum Carlsen til Peter Svarre, Signe Wenneberg, Grethe Andersen, Lars Dahlager og prisvinderne fra mad+medier-prisen 2013. Se hele juryen her.

Partnerskab med mad+medier-prisen
Der er en række muligheder for at indgå partnerskab med mad+medier-prisen 2014. Nedenfor lister vi nogle faste samarbejdspakker.

A-partnerskab 35.000 kr. + moms
Bliv partner og sæt dit brand i forbindelse med en priskategori eller få dit produkt placeret i forbindelse med prisfesten.

  1. Rådgivning om hvordan partnerskabet kan styrke dit brand og eller produkt
  2. Præsentation af partnerskab med mad+medier i nyhedsbrev, der bl.a. bliver sendt ud til netværkets 833 medlemmer (1065 abonnenter i alt)
  3. Prioriteret præsentation af A-partnerskaber med mad+medier på Twitter, Facebook og LinkedIn
  4. Prioriteret præsentation på listen over A-partnere (navn + logo + link) på madmedier.dk
  5. Annonceside/advertorial i printet program/magasin
(1 side A4 – leveret trykklar til mad+medier, se 2013-magasinet her)
  6. Prioriteret præsentation af logo på væg, hvor alle gæster får taget billeder ved prisoverrækkelsen (I 2013 blev billederne med partnerlogoer set på Facebook af 22.000 personer)
  7. Fri brug af mad+medier-prisen 2014 i egen markedsføring + ”mad+medier-prisen 2014”-badge til egen web og print
  8. Kommunikation om partnerskabet i enhver intern og ekstern omtale af den specifikke priskategori eller i forbindelse med prisfesten (du er velkommen til at gøre det samme)
  9. 1 aktivitetsopslag, pressemeddelelse eller jobsopslag på madmedier.dk.
  10. 2 billetter til prisfesten


B-partnerskab
15.000 kr. + moms
Bliv partner og sæt dit brands aftryk på mad+medier-prisens digitale og trykte medier.

  1. Præsentation af B-partnerskab med mad+medier på Twitter, Facebook og LinkedIn
  2. Præsentation på listen over B-partnere (navn + logo + link) på madmedier.dk
  3. Annonceside/advertorial i printet program/magasin
(1 side A4 – du enten leverer trykklar annonce eller tekst, billeder, grafik og logo og mad+medier producerer annoncen)
  4. Logo på væg, hvor alle gæster får taget billeder ved prisoverrækkelsen
(I 2013 blev billederne med partnerlogoer set på Facebook af 22.000 personer)
  5. Fri brug af mad+medier-prisen 2014 i egen markedsføring + ”mad+medier-prisen 2014”-badge til egen web og print

_1080126 kopiTal og fakta
I 2013 modtog mad+medier-prisen 273 indstillinger af i alt 157 madkommunikatører i 14 udvalgte kategorier. Vi forventer mindst lige så mange indstillinger til 2014-prisens 16 kategorier. Per juni 2014 består netværket af 862 akkrediterede madkommunikatører, herunder 86 madfotografer, 275 opskriftsudviklere, 357 madbloggere, 38 personer, der arbejder med mad på radio og tv, og 374, der kommunikerer om mad for virksomheder og organisationer.

Per juni 2014 har mad+medier 1.105 abonnenter på vores månedlige nyhedsbrev, 1.813 følgere på Facebook, 975 følgere på Twitter og 622 følgere på Instagram. Cirka 50 frivillige hjælper med afvikling af mad+medier-prisen og diverse kommunikations- og projektopgaver.

mad+medier
mad+medier blev stiftet i 2011 af kommunikationsrådgiver Marie Sainabou Jeng og vin- og madkommunikatør Rasmus Holmgård, som begge er engageret i den daglige drift af netværket sammen med projektmedarbejderne Katja Seerup Clausen og Sara Brink Larsen.

Flere oplysninger
For yderlige information kontakt Marie Sainabou Jeng, mj@madmedier.dk, 26 14 72 60, eller Rasmus Holmgård, rh@madmedier.dk, 26 29 21 26.

Med hjælp fra WordPress | Temaet hedder Deadline