Priser og akkreditering

Der er fire forskellige priser til konferencen mad+medier 2011

650 kr. for medieakkrediterede madkommunikatører, som køber billet indtil og med den 26. august 2011
750 kr. for medieakkrediterede madkommunikatører, som køber billet den 27. august 2011 eller senere
3.000 kr. for andre deltagere i netværket mad+medier (madkommunikatører)
4.000 kr. for alle andre (gæster)

Priserne er inkl. 20 %  moms, og du får en kvittering til dit regnskab tilsendt på e-mail, når du køber billetten. Det er formelt firmaet Billetto, du handler med.

Hvad dækker billetten?

Billetten garanterer dig muligheden for at deltage i det fulde konferenceprogram lørdag den 17. september 2011 fra kl. 10 til kl. 02. Dermed dækker billetten også al forplejning på dagen, herunder frokost, middag, kaffe, vand og så videre. Billetten giver dig også ret til at deltage i filmarrangementet fredag den 16. og i ekskursionen til Sydhavsøernes Frugtfestival søndag den 18. september. Til begge sidstnævnte arrangementer er der imidlertid begrænset antal pladser, som optages efter først-til-mølle-princippet. Der er plads til 75 deltagere fredag og 50 deltagere søndag.

Hvem kan medieakkrediteres?

  • Personer, som blogger om mad, gastronomi, opskrifter, smag, drikkevarer, råvarer, sundhed (med mad som udgangspunkt), fødevarepolitik og madkultur (professionelle og privatpersoner)
  • Personer, som skriver om ovennævnte emner i aviser, magasiner og på internettet i etablerede medier (fastansatte journalister og freelancere)
  • Personer, som laver radio- eller tv-programmer om mad (journalister, skribenter og kokke)

Hvis der er særligt bydende årsager til, at du skal akkrediteres, selvom du ikke hører til nogen af grupperne på listen, så skriv til info@madmedier.dk og fortæl os, hvad de er.


Hvorfor er der forskel på priserne?
Du kan som medieakkrediteret deltager spare 100 kr. ved at købe din billet hurtigt, fordi det gør det lettere for os at arrangere det praktiske i konferencen, hvis vi ved, hvor mange deltagere, som vil begave os med deres selskab.

Du skal betale mere for at deltage, hvis du repræsenterer den virksomhed, du kommunikerer om mad for. Det skal du for det første, fordi vi antager, at din virksomhed vil betale billetten, og at “virksomheder” generelt har flere penge end bloggere, freelanceskribenter og aviser og magasiner. For det andet fordi den reelle pris for deltagelse i konferencen er mellem 3.000 og 4.000 kr. Hvis du ikke kan opnå den medieakkreditering, som er omtalt ovenfor, må du betale, hvad det faktisk koster at være med.

Hvis du slet ikke er madkommunikatør, og i øvrigt ikke deltager i aktiviteterne i og omkring netværket mad+medier, skal du betale 1.000 kr. mere for din billet, fordi vi gerne vil favorisere vores gode netværk.

Med hjælp fra WordPress | Temaet hedder Deadline